Szerviz
Szia egy 84-es klr600-as blokot mennyibe raknál őssze??
A válaszadásig kérem szíves türelmed, ugyanis a műhelyben vagyok leginkább!
Szia egy 84-es klr600-as blokot mennyibe raknál őssze??
ezeöccá
Érdeklődnék, hogy egy kawasaki er 6 n (2009 évj) nak mennyi lenne a munkadíja
A következőket kellene rajta elvégezni ( szerintem) Most vettem a motort és rendbe szeretném rakatni.
1, Olaj, olajszűrő csere
2, Légszűrő csere
3,Első fék fékolaj csere (dupla tárcsa)
4, Hátsó fék fékolaj csere (szimpla tárcsa)
5. Hűtőfolyadék csere
6, Kuplung bowden állítás (szerintem, mert túl fent fog)
7, Gázbowden beállítás talán (nagy a holtjáték)
8, Kitámasztó rugó vissza akasztás (nincs hozzá szerszámom)
9, Féklámpa kapcsoló beállítás (szerintem, mert nagyon későn kapcsol)
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel: Nagy Tamás
Kedves Karoly! En vettem tavaj egy Aprilia habana 125 robogot ami bekrepalt alattam. Mint a tudos sufnisok mondtak hogy a henger dugattyu stb problemak vannak vale. Szet is szedte az ember aztan ugy is hagyta. Most itt allok egy szetszedett motorral amit szivesen hasznalnek de nem talalok ra szakembert aki megcsinalna. Ha esetleg Te foglalkozol felmeressel, hogy mennyiert es mikorra tudnad vallalni akkor en odavinnem Neked a motort. Elore is koszonom valaszod!
Kedves Tamás!
Ezzel a problémával kapcsolatban várom a hívásodat, ugyanis több kérdés is felmerülhet a javítás kivitelezése szempontjából.
Üdvözlettel: Böröczki Károly
Üdvözlöm!
Segítséget szeretnék kérni.Tavaly év végén vettem egy 2002-es Suzuki GSX750F-et mentem vele egy két karikát semmi probléma nem volt,most lecseréltem az olajat,repsol moto racing 4t 10w50-et tettem bele és 7000-res fordultnál és felette megcsúszik a kuplung,alacsony fordulaton nem.Kérdésem a következő:mitől lehet ez,rossz olaj miatt,vagy a kuplung miatt?Milyen olajat ajánlana?Előre is köszönöm.
Üdvözöllek Kristóf!
Mindkettő okozhatja a problémát (kuplung, olaj). Gyárilag ajánlott olaj viszkozitási indexe 10W40. A 10W50-es sem lenne gond. A magasabb viszkozitású index az olaj hőtűrési kapacitását mutatja. Én személy szerint Motul 5001 10W 40-es olajjal tölteném fel. De mielőtt az új olajcserét elvégeznéd, nézd meg a kuplung kar holtjátékát. Kuplung kar végén mérve 1-2 cm. A kuplung kar befogatásánál egy-két milliméter hézagnak kell lennie. Ha a kuplungkar azonnal kiemel, akkor kitámaszthatja a szerkezetet, és ezáltal is megcsúszhat a lamella. Ha a holtjáték megvan, és így is csúszik a kuplung, akkor több mint valószínű, lamellákat kell cserélni. A fémes lamellákon, ha nincs deformáció, elváltozás, akkor ezeket elég dörzspapíron felcsiszolni. Sok sikert hozzá, ha kérdésed van, fordulj nyugodtan hozzám, akár telefonon.
Üdvözlettel: Böröczki Károly
Szia a motoromon szinte biztos, hogy aktuálissá vált egy jó szelephézag állítás. Az enyémben még ugye nem a lapkás állítás van. Ha lecsupaszítva kivinném hozzád, mennyiből lenne kivitelezhető a beállítás? Itt is élő az 500 Ft/ szelep vagy ez már más történet? Előre is köszönöm a választ!
Üdv.: Szabolcs
A telefonban megbeszéltek alapján továbbiakban egyeztetünk.
Üdv!
A rugó nem húzza vissza a berúgókart/ etz 250/,valószínű.Ennyit értek hozzá. :-D Foglalkozol ilyen öreg gépekkel?
Ha igen megoldható-e és cca. mennyi? Forint és idő...
Előre is köszönöm